top of page
Zákaznická podpora
-
Co potřebuju, abych si mohl/a půjčit vaše auto?Nutnými podmínkami jsou věk řidiče alespoň 18 let a platný řidičský průkaz, občanský průkaz a debetní či kreditní platební karta s povolenou internetovou platbou. Registrace je jednoduchá, jak se můžete přesvědčit i v následujícím videu.
-
Účtujete nějaké zálohy/kauce?Ano, zavedli jsme nový krok - vratnou bezpečnostní kauci ve výši 3.000 Kč. Tento krok nám pomáhá zajistit vyšší úroveň bezpečnosti a důvěry mezi námi a našimi zákazníky. Kauce slouží jako jistina pro případ neočekávaných událostí - například neuhrazené nájemné, smluvní pokuty, škody na vozidle a další finanční závazky spojené s pronájmem. Tato vratná kauce je stržena z vaší platební karty po úspěšném dokončení registrace, ještě před první jízdou. Pokud je vše v pořádku, kauce se vrací po třech měsících od jejího složení. Stačí nám zaslat žádost o vrácení. Pokud byla kauce částečně použita k úhradě dluhů, bude vrácena její zbývající část. Podrobné informace najdete v našich všeobecných obchodních podmínkách.
-
Jak probíhá schválení účtu?Každý uživatelský účet je automaticky ověřován a následně poslán ke schválení našemu týmu. V pracovní době bývají registrace schvalovány zpravidla do 60 minut. Mimo pracovní hodiny může ověření trvat déle, nejpozději však do druhého pracovního dne.
-
Jak zaplatím za rezervaci?Po každé ukončené jízdě vám strhneme příslušnou částku z karty, kterou máte připojenou v aplikaci. Daňový doklad odesíláme okamžitě na váš e-mail.
-
Můžu svoji rezervaci zrušit bez storno poplatku?Pokud provedete storno včas, tj. nejpozději hodinu před začátkem rezervace, tak ano. Pozdější storno již znamená stržení hodinové sazby za první hodinu rezervace.
-
Jak fungují zvýhodněné balíčky?Na rozdíl od běžného půjčovného, kdy platíte za každou hodinu výpůjčky a za každý ujetý kilometr, máte u balíčků k dispozici volné jednotky (hodiny a kilometry) za zvýhodněnou cenu. Volnými hodinami ani kilometry samozřejmě nejste nijak omezeni: Při překročení nájezdu se vám nadlimitní kilometry doúčtují podle běžného ceníku. Z vaší strany není třeba žádná akce. V případě, že potřebujete prodloužit trvání balíčku nad rámec volných hodin, musíte v aplikaci před vypršením volných jednotek specifikovat předpokládaný konec výpůjčky pomocí tlačítka "Prodloužit". Hodiny nad rámec balíčku se Vám účtují zvýhodněnou hodinovou sazbou podle standardního ceníku. Nevyužité volné jednotky nemění cenu balíčku - plnou cenu balíčku tedy zaplatíte ať už všechny volné jednotky využijete nebo ne. Všechny aktuálně dostupné balíčky najdete v aplikaci GoDrive u konkrétního auta. Přehled stálých balíčků najdete samozřejmě i na našem webu.
-
Kdy zvolit běžnou výpůjčku a kdy balíček?Při vytváření výpůjčky vám aplikace standardně nabízí běžné půjčovné za ujeté kilometry a využitý čas. Pokud ale potřebujete auto na delší dobu nebo delší cestu, určitě si rozklikněte aktuální nabídku zvýhodněných balíčků. Všechny stálé balíčky najdete i na našem webu. Balíčky máme k dispozici na výpůjčky od 3 hodin do 10 dnů. Pokrýt tak můžete jak odpolední výlet, tak celotýdenní dovolenou. Vícedenní rezervace vás vždy vyjdou levněji v režimu balíčku. Pokud plánujete větší nájezd v rámci jednoho dne, rovněž se vám ve většině případů vyplatí balíček. Pokud si nejste jisti, který balíček se vám vyplatí nejvíc, a znáte předpokládaný nájezd a dobu výpůjčky, můžete si výhodnější variantu sami spočítat a porovnat s běžným půjčovným - naše ceny jsou zcela transparentní.
-
Kde služba funguje?Naše služba je aktuálně dostupná v Českých Budějovicích, kde si také vyzvedáváte a vracíte vozidla. S auty GoDrive však můžete cestovat kamkoliv po celé České republice i v rámci Evropské unie. Jedinou podmínkou je, že vůz musí být vždy vrácen zpět do Českých Budějovic. Aktuální dostupná vozidla a jejich polohu najdete jednoduše v naší mobilní aplikaci GoDrive.
-
Kde najdu auta GoDrive?Naše auta si můžete vyzvednout i vrátit v růžově vyznačených carsharingových zónách v Českých Budějovicích, které najdete na mapě ve vaší aplikaci. Ikonka auta udává jeho aktuální polohu.
-
Mohu vytvořit rezervaci i dopředu?Ano, auto si můžete rezervovat 5 minut i 5 dní dopředu. Při plánování s výraznějším předstihem ale berte v potaz to, že auta se mezi zónami mohou přesouvat a nemusí na vás do začátku vaší rezervace počkat na místě, kde jste si je rezervovali.
-
Co znamená "Potvrdit rezervaci"?Již samotným vytvořením rezervace je auto na daný čas zarezervované pro vás. Tlačítko "Potvrdit rezervaci" blokuje zálohu na výpůjčku a zároveň vám umožní po začátku vaší rezervace ovládat auto. Stisknout je tedy můžete kdykoli předtím, než budete chtít odemknout auto. Po potvrzení rezervace již nelze rezervaci zrušit, pouze ukončit.
-
Kdo může auto řídit?Vozidlo smí řídit pouze uživatel, který provedl rezervaci. Díky tomu máme k dispozici jeho osobní údaje, což je důležité z důvodu případných dopravních přestupků nebo správních deliktů, za které nese odpovědnost právě řidič. Toto opatření nám pomáhá zajistit právní jistotu a bezpečnost pro obě strany.
-
Jak zjistím, kolik mě bude stát výpůjčka?Cena jednotlivých pronájmů auta je dána součtem hodinového nájemného a platby za ujeté kilometry. Palivo je v ceně. Veškeré jízdy delší než 3 hodiny jsou pak navíc zvýhodněny o cca 30%. Podrobnosti najdete v našem ceníku. Půjčovné pro vybrané auto najdete samozřejmě i ve vaší aplikaci.
-
Existují nějaké slevy pro delší rezervace?Po třetí hodině se vám u každého typu vozu snižuje hodinové půjčovné. Pokud plánujete delší výpůjčky, máme pro vás připravený široký výběr výhodných balíčků pro všechny příležitosti, který najdete v našem ceníku i v detailu zvoleného auta.
-
Jak probíhá zahájení výpůjčky?Najdete si přesnou polohu rezervovaného auta na mapě rezervace a při příchodu k autu stisknete v aplikaci tlačítko "Potvrdit rezervaci". Pokud jste již uvnitř časového intervalu vaší rezervace, na displeji se objeví tlačítko "Odemknout". Stiskněte jej a můžete vyrazit. Stručný návod k vozidlu je pod stínítkem u řidiče.
-
Kam mám auto vrátit?Auto můžete vrátit do kterékoli carsharingové zóny v Českých Budějovicích, kterou vidíte v aplikaci. Nemusíte jej tedy vracet do zóny, ve které jste si jej vyzvedli, s výjimkou aut označených symbolem špendlíku 📌 které vždy patří k příslušné zóně.
-
Co když nevyužiju celou dobu svojí rezervace?Po první hodině účtujeme po minutách. Můžete si tedy v klidu naplánovat výpůjčku s časovou rezervou. Pro vyúčtování délky rezervace je rozhodující okamžik, kdy stisknete tlačítko Ukončit rezervaci. Příklad: naplánujete rezervaci na 3 hodiny. Po 2 hodinách a 15 minutách rezervaci ukončíte. Účtovaná doba rezervace tedy bude 2 hodiny 15 minut. Pozor: u zvýhodněných cenových balíčků vždy platíte celou cenu balíčku bez ohledu na okamžik ukončení rezervace.
-
Kde všude mohu parkovat?Naše auta mají zaplacené tzv. modré zóny a mohou tedy parkovat kdekoli s výjimkou historického centra (zóna A). Neodstavujte vozidla na vyhrazených místech a časově omezených stáních (všechna státní s oranžovou tabulkou) - případné pokuty za nezaplacené parkovné by šly za vámi.
-
Co když budu během výpůjčky potřebovat tankovat?V přihrádce u spolujezdce najdete CCS kartu, se kterou s jistotou zaplatíte na 95 % čerpacích stanic v České republice (např. OMV, Shell, Moll, EuroOil, ORLEN a další). PIN ke kartě najdete ve vaší aktuální rezervaci. Pokud vyrazíte za hranice České republiky, je potřeba uhradit palivo z vlastních finančních zdrojů. Ale nebojte, stačí obratem zaslat na náš e-mail info@godrive.cz fotografii účtenky, a peníze vám zašleme zpět.
-
Kde najdu pin k CCS kartě?Pin k CCS kartě najdete v rezervaci vašeho zvoleného auta pod názvem CSS pin, který si jednoduše jedním kliknutím odhalíte pod očičkem.
-
Jak si prodloužit rezervaci?Rezervaci je možné prodloužit přímo v aplikaci ve vaší aktivní rezervaci vozidla, stačí kliknout na tlačítko "prodloužit", kde si zvolíte nově požadovaný čas doby vrácení. Pokud vám aplikace nepovolí prodloužení s tím, že má auto po vás rezervované další zákazník, neprodleně nás kontaktujte.
-
Kolik mám doplatit za předchozí jízdu? Kde to zjistím?Pokud u ukončené rezervace vznikne nedoplatek za jízdu, neuhrazenou částku naleznete ve faktuře, kterou vždy zasíláme po každé ukončené výpůjčce na Vaši uvedenou emailovou adresu. V případě, že fakturu nemůžete dohledat, kontaktujte naši zákaznickou linku tel. 777 102 144.
-
Jak mám nahlásit poškození nebo znečištěný interiér?V popisu vozidla v sekci "Nová rezervace" je kromě jeho výbavy také galerie známých poškození či škrábnutí. Při zahájení rezervace budete vyzváni ke kontrole a případné hlášení škody nebo znečištění můžete provést přímo přes aplikaci.
-
Co když zjistím, že auto nestihnu vrátit?Rozhodně co nejdříve prodlužte rezervaci v naší aplikaci. Pokud vám to aplikace nepovolí s tím, že má auto po vás rezervované další zákazník, neprodleně nás kontaktujte.
-
Co mám dělat při nehodě?Hlavně nepanikařit a myslet především na svoje zdraví a bezpečnost. Jakmile je to možné, zavolejte na naši hotlinku, kterou najdete v aplikaci. Pokud je účastníkem nehody další řidič, je třeba vždy přivolat policii ČR, aby určila viníka. Pokud policii nepřivoláte a není formálně určen viník nehody, nevyhnete se ani v případě, že jste nehodu nezavinili, platbě spoluúčasti. Po zaprotokolování nehody vám zavoláme asistenční službu.
-
Jaká je spoluúčast v případě nehody?Standardní spoluúčast je 5 000 Kč. V případě zaviněné totální škody se spoluúčast zvyšuje na 25 000 Kč.
-
Co dělat, když nejde zamknout auto?Pokud auto z nějakých důvodů (jste mimo dosah internetu, máte neprodlouženou rezervaci nebo se auto vyplo přes Start Stop) nelze zamknout, kontaktujte nás na zákaznickou linku tel. 777 102 144 a problém společně vyřešíme.
bottom of page